Jeg møtte en herlig gjeng, dette var en fantastisk dag! Jeg holdt foredrag om servicekultur, fasiliterte work shop og drev frem handlingsplaner gjennom 3-4 timer arbeidsøkt med ivrige unge servicemedarbeidere i Rekom. Vi jobbet med følgende temaer:
Hvem er vinnerne i servicebransjen?
- Hvordan vinner vi kundene?
- Hva skaper internservice og gode holdninger?
- Eksempler på tiltak for kulturbygging
- Hva og hvordan måler vi?
- Eksempler på arenaer for kulturbygging
- Serviceløftet bygges over 4 grunnpilarer – hvilke er det?
- Hva er viktig for å lykkes med serviceløfte?
- Styrker og svakheter i organisasjonen med handlingsplaner
REKOM ble grunnlagt i 2007, og opererer i dag 77 barer, puber og nattklubber over hele Danmark, Norge og Finland – og det er flere på vei.
Deres arenaer spenner fra après-ski og cocktailbarer til boisterøse puber og hip nattklubber, og de driver unike, frittstående konsepter samt populære kjedebegrep.
REKOM har mer enn 2000 dedikerte medarbeidere som jobber med nøye planlagte barkonsepter, og alle er dypt lidenskapelige for å bringe atmosfære og sjel til skandinavisk natteliv.
SWOT analyse med handlingsplaner

Kari-Anne Røisland holder servicekurs for Recom
Arbeidsglede Foto: Rekom