Med skandinavisk enkelhet og sikkerhet har Loxysoft skapt et av markedets mest ettertraktede produkter innen kundeservice, salg og arbeidsstyring.
Dette er leverandøren du bør sjekke ut hvis du
- søker markedets beste kontakt senterløsning med effektive dialers og fleksibel salgsstøtte
- trenger et komplett og robust prognose- og planleggingsverktøy med mange avanserte funksjoner
- ønsker å skape kundeservice i verdensklasse ved hjelp av stabile og skalerbare løsninger uten begrensninger
Jeg er stolt av å være foredragsholder på Loxysofts kundeforum. Her møtes ledere for kundeservice i Norges ledende bedrifter. Tema mitt var Servicekultur og jeg snakket om:
- Service starter internt – hva skaper internservice?
- Service må utvikles i toppledelsen
- Ansett folk med rett lidenskap
- Fokus på utviklings av de ansatte
- Eksempler på god servicekultur i ulike bedrifter
- Spørsmål du kan stille deg selv for å finne ut av hvor sterk er deres servicekultur
- Hva er gode tiltak for å bygge servicekultur
- Hvilke arenaer bruker man for å bygge servicekultur
- Hvordan ser prosessen ut for å sette servicekultur i system
Ta kontakt hvis dette er relevant for din bedrift, dette foredraget passer alle som driver innen service.

Kari-Anne Røisland holder foredrag om Servicekultur for Loxysoft