Hvem er vinnerne i servicebransjen?
- De som investerer i bedriftskulturen
- De som mener noe med serviceopplevelsen fra styrerommet til servicemedarbeidere
- De som hver dag lever ut visjon, misjon, verdier og serviceløfte
- De som lytter og tar kundene på alvor
- De som jobber etter en målrettet og målbar struktur
24. sept og 10. oktober holdt jeg foredrag for medlemmene til HSMAI i Norge og Sverige.
Les mer om HSMAI her
Temaer i mitt foredrag var:
- Service starter internt – hva skaper internservice?
- Service må utvikles i toppledelsen
- Ansett folk med rett lidenskap
- Fokus på utviklings av de ansatte
- Eksempler på god servicekultur i ulike bedrifter
- Spørsmål du kan stille deg selv for å finne ut av hvor sterk er deres servicekultur
- Hva er gode tiltak for å bygge servicekultur
- Hvilke arenaer bruker man for å bygge servicekultur
- Hvordan ser prosessen ut for å sette servicekultur i system
Ta kontakt hvis dette er relevant for din bedrift, dette foredraget passer alle som driver innen service.
Fra HSMAI dagen i Stockholm 11. okt 2018
Fra HSMAI dagen i Oslo 24. sept 2018