3 ukers salg og servicekurs for jobbsøkere med spesiell interesse for restaurant og kundeservice. Etter 2 ukers teori avsluttes kurset med audition og arbeidstakere velger ut sine kandidater for praksisuke. Praksisuke gir kandidatene en unik mulighet til å vise seg frem for et varig arbeidsforhold. Et fantastisk konsept i samarbeid med Aktiv Læring og NAV Sandefjord.
Mine temaer er følgende:
Hverdagen i hotell- og restaurantbransjen
Organisering, hvilke funksjoner og stillinger finnes i bransjen
Hvilke kjeder finnes i Vestfold
Servicekultur
Hva betyr det å jobbe i et serviceyrke
Viktigheten av god service
Møtet med kunden
Service og kundebehandling
Betydningen av gode holdninger
Du er produktet!
Opplevelsen av deg skaper gjensalg
Salg og mersalg
Selge tilleggsprodukter
Hvordan sikre at kunden kommer tilbake
Visit Vestfold, som aktivt salgsverktøy
CV skriving
Presentasjonsteknikk og øving til audition.
Bedriftspresentasjon fra Mc. Donald og Komplett